fingerprint-scanner

fingerprint-scanner

احراز هویت با اثر انگشت در زامارین

راهنمایی و خلاصه
راهنمایی

1- از اندرویدی که کتابخانه v4 را ساپورت می کند و با Apiها سازگاری دارد استفاده کنید: این مورد کد اپلیکیشن را با حذف چک API از کد ساده می کند و اجازه می دهد اپلیکیشن هدفی ممکن برای اکثر دستگاه ها باشد.
2- جایگزینی برای احراز هویت با اثر انگشت پیدا کنید: احراز هویت اثر انگشت یک راه عالی سریع برای اپلیکیشن در احراز هویت کاربر است، با این حال، نمی توان تصور کرد که همیشه کار خواهد کرد و یا در دسترس است. ممکن است که اسکنر اثر انگشت fail شود، ممکن است لنز کثیف باشد، کاربر ممکن است تنظیمات دستگاه برای احراز هویت اثر انگشت را انجام نداده باشد و یا اثر انگشت به مرور از بین رفته باشد. همچنین ممکن است که کاربر مایل به استفاده از احراز هویت اثر انگشت با درخواست شما نباشد. به این دلایل، اپلیکیشن اندروید باید یک روند احراز هویت دیگر همچون نام کاربری و رمز عبور فراهم کند.
3- از آیکن اثر انگشت گوگل استفاده نمایید: تمامی اپلیکیشن ها باید نماد اثر انگشت مشابه که توسط گوگل ارائه شده استفاده کنند. استفاده از آیکون استاندارد کار را برای کاربران اندروید ساده تر می کند تا استفاده از احراز هویت اثر انگشت را تشخیص دهند.

FingerPrint

4-اعلام به کاربر: هر اپلیکیشن باید به نوعی به کاربر نشان دهد که اسکنر اثر انگشت فعال است و در انتظار یک تماس یا ضربه است.

خلاصه

احراز هویت اثر انگشت یک راه عالی برای اپلیکیشن است و در زامارین به Xamarin.Android اجازه دهد تا با سرعت کاربران را بررسی کند و کار و تعامل با ویژگی های حساس را برای کاربران آسان تر کند مانند خرید در اپلیکیشن. این راهنما مفاهیم و کد مورد نیازی است که API های اثر انگشت اندروید 6.0 در اپلیکیشن Xamarin.Android را یکی می کند.
در ابتدا در مورد FingerprintManager (و FingerprintManagerCompat) صحبت شد. FingerprintManager در زامارین مورد بررسی قرار گرفت. کلاس انتزاعی AuthenticationCallbacks باید توسط اپلیکیشن تعمیم داده شود و به عنوان یک واسط بین سخت افزار اثر انگشت و اپلیکیشن مورد استفاده قرار گیرد. سپس به بررسی چگونگی درستی نتایج اسکنر اثر انگشت با استفاده از یک شی Java Cipher پرداخته شد. نهایتا کمی در مورد تست کردن با توصیف چگونگی ثبت اثر انگشت در دستگاه با استفاده از adb برای شبیه سازی ضربه اثر انگشت بر روی شبیه ساز پرداخته شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

40 − = 34