اندروید مارشمالو در زامارین

شروع کار با زامارین
برای شروع کار با استفاده از اندروید مارشمالو و Xamarin.Xamarin قبل از ایجاد پروژه اندروید مارشمالو باید آخرین ابزار و پکیج های SDK را دانلود و نصب نمایید.
1-آخرین آپدیت های زامارین را از جای ثابتی نصب نمایید.
2-پکیج های SDK و ابزار اندروید 6.0 مارشمالو نصب شود.
3-ایجاد یک پروژه Xamarin.Android و targetهای اندروید 6.0 مارشمالو (API Level 23).
4-یک ایمولیتور یا دستگاه برای اندروید مارشمالو کانفیگ نمایید
هر کدام در ادامه به طور کامل توضیح داده خواهد شد.

نصب آپدیت های زامارین

برای آپدیت زامارین که از اندروید 6.0 مارشمالو پشتیبانی می کند از کانال ثابت استفاده نمایید و همه آپدیت ها را نصب کنید

نصب SDK اندروید 6.0

برای ایجاد پروژه های Xamarin.Android برای اندروید مارشمالو باید ابتدا از Android SDK Manager برای نصب SDK در اندروید 6.0 استفاده کرد.
1- ابتدا Android SDK Manager را باز کنید.
در زامارین استدیو SDK Manager< Tools و در ویژوال استدیو Android SDK Manager < Android < Tools و آخرین ابزار SDK اندروید را دانلود نمایید:

sdk

2- همچنین آخرین پکیج های SDK اندروید 6.0 را نصب نمایید:

sdk

باید آخرین ورژن ابزار SDK اندروید ورژن 24.3.4 به بعد نصب شود.

شروع پروژه Xamarin.Android

ابتدا یک پروژه Xamarin.Android ایجاد نمایید. اگر تازه کار با زامارین را شروع کردید بخش شروع پروژه با زامارین را مطالعه نمایید.
زمانی که پروژه اندرویدی ایجاد می کنید باید تنظیمات targetهای اندروید 6.0 مارشمالو کانفیگ شود. برای target کردن پروژه شما در مارشمالو باید تنظیمات پروژه تان در API level 23 کانفیگ شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد مفاهیم به Api Level های اندروید مراجعه نمایید.

تنظیمات ایمولیتور و دستگاه

اگر از ایمولیتور (شبیه ساز) استفاده می کنید، Android AVD Manager را باز کرده و دستگاه جدید با تنظیمات زیر تعریف نمایید
1- دستگاه: Nexus 5، 6 یا 9
2-Target: اندروید 6.0- API Level 23
3-x86 :ABI
برای مثال ایمولیتور زیر روی Nexus 5 تنظیم شده است:

emulator

اگر از دستگاه های فیزیکی مانند Nexus 5، 6 یا 9 استفاده می کنید می توانید یک تصویر پیش نمایش از اندروید مارشمالو داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

97 − 89 =